طبیب کودکان

طبیب کودکان

مطالب اموزشی در طب کودکان و ارتباط با همکاران
طبیب کودکان

طبیب کودکان

مطالب اموزشی در طب کودکان و ارتباط با همکاران

چراغ باید بسوزد ونور بدهد و ظلمات شب را به روشنی صبح برساند .

 

بیماری روز وشب نمی شناسد  وبیشتر شب ها به سراغ آدمیان می آید .تولد نوزادان نیز از همین رویه پیروی می کند .سالیان دراز تحصیل در بیمارستانهای دانشگاهی و کار در مناطق با دسترسی کم  به خدمات بهداشتی در مانی و کار شبانه بسیار از پزشکان ما مردان وزنانی دائما انلاین ساخته است .مهمان خانواده کودکان دو ونیم ماهه بستکی شده بودم نوزادانی ۳۰ هفته که با وزن ۱۲۰۰ و۱۳۰۰ گرم دنیا امده بودند وپس از بیست وچند روز بستری در بخش ما با حال عمومی خوب ترخیص شده بودند. و از بدوترخیص تا کنون در گراش ساکن بودند .هر دو تپل سالم وسرزنده بودند و من از نتیجه کار راضی و خشنود بودم و شاکر  درگاه حق .اصلا یادم رفته بود چه ساعتی از شبانه روز دنیا امدند . 

مادرش از شب زایمان وسزارین که تعریف کرد برایم جالب بود .او گفت ساعت چهار ونیم  صبح قرار بود عمل شوم شما ساعت ۴ به اتاق عمل امده بودی وداشتی وسایل لازم برای بچه ها را چک می کردی .وی از اینکه من قبل از جراح در اتاق عمل حاضر بودم بی نهایت راضی بود .و سلامت فعلی بچه ها را حاصل دقت شب اول تولدشان می دانست . 

و به راستی که اینگونه است . امشب اگر ساعتی بیشتر بیدار بمانی شاید در طول اراده وخواست الهی به حیات یک انسان کمک کنی .چهره گلگون وخنده های زیبای کودک ولبخند رضایت مادر خورشید درخشانی میشود که انرژی ان سالیان دراز گرما بخش وجودت خواهند بود 

 

 

 و اینهم عکس چهار ماهگی بچه ها

 

 

 

 

 .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد